Existuje celá řada reklamních triků, díky kterým můžete upoutat pozornost svých zákazníků. Můžeme sem řadit klasickou reklamu, kterou můžete vidět v metru, tramvaji, televizi nebo kdekoliv jinde. Druhou skupinou jsou reklamní předměty. Přitom reklamní předměty mají ve většině případu funkci podprahové reklamy, neboť jsou šířeny lidmi samotnými, čímž se dostávají do podvědomí druhých.
Tyto reklamní předměty jsou nejčastěji dávány věrným zákazníkům, nebo jako dárek k nákupu. Nejčastěji se jedná o tužky nebo propisky. Psací potřeby jsou často dávány, neboť propisky každý využije a nevyhodí je rovnou do koše. Díky tomu se reklama (i když v celku malá) dostane k velkému počtu lidí.
Dalším typem dárků je oblečení. Jestliže je oblečení vyrobené z kvalitní látky, jistě nalezne uplatnění. Nejvíce jsou oblíbené mikiny, bundy nebo vesty. Nicméně jestliže je reklamní obrázek příliš velký, nápadný nebo nehezký, efekt je opačný. Lidem se velká reklama nelíbí a odmítají oblečení nosit. Proto je vždy lepší držet se hesla méně je více. Za předpokladu, že se rozhodnete investovat do reklamního oblečení a povede se vám trefný a nenásilný potisk, jedná se o nejlepší reklamu.
S nástupem nových technologií a s následným jejich zlevněním, je nový trend dávat jako dárky i například reklamní USB.
Jedná se o velice efektivní reklamní předmět. Taková flashka se hodí každému a jako dárek zdarma ji uvítá opravu každý. Můžete si být tedy jistí, že v odpadkovém koši určitě neskončí. Nicméně i zde platí, že reklama musí být vkusná. Zvolíte-li k tomu i vhodnou velikost flashky, určitě neprohloupíte. Jedná se o dárek, které obdarovanému může bez problému vydržet i několik let. Vždy si ovšem dejte pozor na to, aby flashka nebyla příliš malá. V současnosti se nejedná o nedostupné a drahé zboží, byla by tudíž flashka na kterou se vejde málo dat každému k ničemu.